В цей день було звершено дві Божественні літургії, пізня з яких звершилася соборно, братією обителі на чолі з намісником. На сугубій єктенії було піднесено прохання про мир в Україні.
Євангеліє сьогоднішнього дня закликає нас довіряти тому, що Бог знає всі наші потреби і не залишить нас без піклування.
Господь наш, знаючи, що молитва всьому надає твердість, сказав: Не турбуйтеся і не кажіть: що нам їсти, чи що пити, чи у що вдягнутися, а шукайте ж передусім Царства Божого, і це все додасться вам (Мф. 6:31-33). Тим самим Він закликає нас до великої віри. Людина, яка відкинула турботу про тимчасове і забула про всяку скруту, не може не вірити тільки Господу, думаючи про вічні блага! Господь прямо сказав, що вірний у малому і у великому вірний. Господь і тут показав Своє людинолюбство. Знаючи, що нам необхідно щодня піклуватися про свою плоть, Він не став заперечувати щоденних турбот і, віддавши нам у розпорядження день сьогоднішній, велів вельми боголепно не піклуватися про завтрашній день. Адже неможливо, будучи плотськими людьми, повністю знехтувати тілесними потребами.
Можна скоротити багато турбот до мізерних завдяки молитві й утриманню, але повністю залишити їх неможливо. Той, хто хоче прийти в чоловіка досконалого, в міру повного віку Христового (Еф. 4:13), за словом Писання, не повинен надавати перевагу не молитві, а всім служіннями, так само, як і без потреби, як заманеться, приймати служіння. Служіння приходять до нас за потребою і за промислом Божим: не потрібно від них відвертатися і відкидати їх, посилаючись на час молитви. Навпаки, потрібно знати, що всі служіння не можна звести до молитви і плутати з нею, а промислу Божому потрібно працювати без сперечань. Той, хто мислить інакше, розходиться з Писанням. Не можна протиставляти одну заповідь іншій, але потрібно знати, що всі заповіді містять одна одну. Як велів нам пророк, потрібно виконувати всі заповіді як єдине домобудівництво Боже (Див.: Пс. 118:128). Необхідні служіння, дані нам за домобудівництвом Божим, потрібно приймати як належне, а від недоречних занять відмовлятися, віддаючи перевагу молитві, особливо якщо ці заняття ведуть до великих витрат і зростання доходів. Господь велить нам скоротити наші заняття і залишити турботу про матеріальне, щоб і наш помисел захистити від мрій. А коли ми обмежуємо наш помисел, тоді звільняється місце для чистої молитви і буває явлена віра в Христа. Якщо хто через маловір’я або якусь іще неміч не може це творити, то нехай дорікне собі по істині і по силах здобуде чесноту, розкаявшись у своєму поки що духовному дитинстві. Краще дати звіт Богові за наші упущення, ніж за омани і гордовитість.
Крім усього іншого, сказано, що ми потребуємо дару розрізнення, що подається від Бога. Ми повинні знати, коли і яке заняття нам слід віддати перевагу молитві. А то кожна людина займається своєю улюбленою справою і думає — вона робить те, що потрібно, і навіть не припускає: щоб догодити Богові, не можна судити про речі по собі. Наше судження ускладнюється тим, що необхідні заповіді не до всього підходять і не завжди всі разом застосовуються, але одні заповіді потрібно віддати перевагу над іншими в даний час, а в інший вчинити навпаки. Адже жодне служіння не відбувається постійно, але кожне у свій час.